Piotr

Piotr

środa, 24 października 2018

Moi drodzy, przede wszystkim serdecznie dziękuję za udział w niedzielnych wyborach samorządowych i za oddane głosy na wszystkich kandydatów.
DZIĘKUJĘ za tak liczne poparcie mojej osoby. Głosy te pozwoliły mi zostać radnym Gminy Gorzyce. Taka ilość głosów, to dla mnie radość ale i zarazem wielka odpowiedzialność – postaram się nie zawieść. Trzymajcie kciuki i wspierajcie mnie cały czas.
Gratuluję wszystkim tym którym udało się uzyskać mandat na poszczególnych szczeblach samorządu terytorialnego. Życzę powodzenia ! Tym którym poszło nieco gorzej, gratuluję podjęcia wyzwania startu w wyborach i proszę ich o ciągłe zaangażowanie w sprawy naszych sołectw, miast i gmin.

Obecna kadencja rady gminy kończy się 16.11.2018 r. Myślę, że był to dobry czas dla Gminy i jej mieszkańców. Ja też się chyba spisałem "na medal" co mieszkańcy docenili i ponownie licznie oddali na mnie swoje głosy. Jeszcze raz bardzo dziękuję.





"Do zobaczenia" w nowej kadencji....