Piotr

Piotr

czwartek, 18 września 2014

Wybory samorządowe 2014



Witam !

Jak powszechnie wiadomo, 16 listopada br. odbędą się w Polsce wyborcy samorządowe. W naszej gminie wybierzemy na nowych zasadach (jednomandatowe okręgi wyborcze) 21 Radnych Gminy Gorzyce oraz Wójta Gminy Gorzyce (ponadto 3 radnych powiatowych i przedstawiciela do sejmiku województwa).
Przed 4-ma laty obdarzyli mnie Państwo ogromnym kredytem zaufania oddając na mnie ponad 460 głosów, co pozwoliło mi objąć mandat Radnego Gminy Gorzyce.
W tym miejscu pragnę podziękować jeszcze raz za oddane wtedy na mnie głosy oraz za dobre słowo, pomoc i wsparcie w trakcie mijającej kadencji. Mam nadzieję, że nikogo nie zawiodłem i że dobrze pełniłem funkcję radnego, właściwie reprezentując interesy mieszkańców sołectwa i gminy.

W dniu dzisiejszym mogę oficjalnie ogłosić, że w tym roku będę się ubiegał o reelekcję. Mam nadzieję, że moja postawa, praca i zaangażowanie w trakcie mijającej kadencji, zostaną dobrze ocenione przez mieszkańców i że pozwolicie mi Państwo pełnić ten mandat przez kolejne 4 lata, a później…zobaczymy.

Nowy podział gminy na 21 okręgów wyborczych spowodował, że nasze sołectwo Turza Śl. zostało podzielone na 4 okręgi. Ja startuję z okręgu nr 18 (ulica 27 marca, Mszańska, Polna, Piaski, Wodzisławska od nr 16 do końca, oraz ul. Graniczna od 1 do 15. Okręg ten zamieszkuje nieco ponad 900 mieszkańców w około 200 domach.

W trakcie kampanii wyborczej postaram się odwiedzić mieszkańców mojego okręgu, żeby:
1.Zmotywować ich do pójścia na wybory, tak żeby poprawić frekwencję sprzed 4 lat (w Turzy Śl. było 46%).
2. Przedstawić relację z mojej działalności samorządowej w ciągu ostatnich 4 lat.
3. Zaprezentować moje pomysły i program na kolejną kadencję.
4. Poprosić o podpis pod listą poparcia mojej osoby tak żebym mógł być formalnie zgłoszonym kandydatem w wyborach do rady gminy.
5. Przekonać do oddania swojego cennego głosu 16 listopada właśnie na mnie.
Postaram się również odpowiedzieć na wszystkie nurtujące mieszkańców pytania dotyczące naszego lokalnego samorządu. Jednak najcenniejsze dla mnie będę wszelki uwagi i pomysły na przyszłość, które w razie ewentualnego powodzenia postaram się zrealizować.

Komitet Wyborczy z którego wystartuję w nadchodzących wyborach, to KWW „Mała Gminna Ojczyzna” – czyli ten sam co w 2010 roku.

Zatem w dniu dzisiejszym kampanię wyborczą oficjalnie uznaję za rozpoczętą.